Merhaba, 37. Haftada doktorum çatı muayenesi yaptı ve çatın dar sezeryana alalım seni dedi şok oldum üzüldüm, hep kendimi normal doğuma hazırlamıştım yürüyüş yaptım her gün epidural isterim çok da ağrı olmaz diye düşünüyordum, sezeryandan korkuyorum. Doktora ablama da çatın dar demişler ama o normal doğum yaptı dedim, denemenin ne sakıncası var dedim, o zaman bana kağıt imzalayacaksin çocuğun ve senin sağlığına dair sorumluluk aldığına dair dedi, çocuğun yogum bakıma girme ihtimali kolunun vs takılma tutmama ihtimali var dedi, kilosu 3200 ve 38+5 teyiz kafa çapı da 36 haftalık görünüyor. Ne yapsam bilmiyorum başka doktora da gittim o çatı muayenesi yapmadı dogumda belli olur o dedi. Kafam çok karışık ve endişeliyim, siz olsanız ne yapardınız?