Çok geçmiş olsun. Ben de çok kötü soğuk algınlığı geçiriyorum anlıyorum. İçten ateşim, boğaz ağrım ve burun tıkanıklığı var.Doktor Agumentin yazdı ama kullanmak da içime sinmiyor. Dayanmaya çalışıyorum şuanda dün gece hiç uyuyamadım.Bol bol su içiyorum canım