Evde sıkılmıştır ne demek ya çıksın balkona hava alsın olurmu öyle şey benim yan komşum da kovid sırf iş yerleri kapanmasın diye test bile yaptıtmadılar her gün dışarıda çıktılar adam işe bile gitti kaç gün benimde sinirlerim sınırda arayıp şikayet edicem son raddedeyim 10 gün hala iyileşemediler. Evde oturuyoruz diyorlar adam evin önündeki parka maskesis çocuğu indirdi oynattı asansörle eve çıktı ben covid geçirmiş gebeyim ya onlardan bana tekrar bulaşsa. Kimse öyle maskemi taktım eldivenim var diye bi hava altım diye dışarda gezemez gezerse bu hastalık bitmez.