HlyaSinanAk 19 temmuzda genel anestezi ile dogum yaptim. Hamileligimin son 1 ayında ayaklarim sisiyodu ama abartili degil. Sezeryandan sonra ayaklarim bileklerim baska baldır hep sis ve acayip şekilde. Nasil gececek bu şişlik fikri olan var mi arkadaşlar. Ikinci dogumum ama ilk defa başıma geliyo
Hatunnn HlyaSinanAk sisme odem gbi durumlarda doktora gorunmekte fayda var karaciger ile ilgili bi soruna isaret edebiliyormus. Gebelikten sonrada gorulebilir. Tavsiyem bir perinatalog kontrolu yaptirin
Sarella HlyaSinanAk benim normal Doğumdan sonra oldu soda içmemi söylemişlerdi geçti 4-5 güne ama yine de siz doktora görünün
Burcu59 Bende de olmustu sezeryandan sonda. Hatta ellerimde ayni sekilde. 1 haftaya gecti. Önemsememistim o yüzden. Devam ederse doktorunuza danisin isterseniz.