Aslihan2 Jdjdjdjk baya gec döllenme benimki 😅12+5 olması gerekirken 8+5 çıkmıştı hala aynı pcosluyum gec yumurtlardm sürpriz olmuştu bi anda öğrenmiştim ilerleyen haftalarda belki yakalar ama sanırım böyle devam edicek
Zynpxx Jdjdjdjk benimde son adet tarihim 4 Haziran ama doktorumuz artık 19 Haziran dememi söyledi. Hep onunla uyumlu çıkıyor.
Bebegimveben0811- Jdjdjdjk benim 2 hafta geç döllenmiş ama doktor sıkıntı yok yakalar haftalarını demişti
Jdjdjdjk Aslihan2 evet sizinki bayağı bayağıymış benim ilk gebeliğimde geç döllenmeydi Buda yalnız 25+5im şuan