Nazoo_00 Merhabalar, lohusa gecelik sabahlik bakıyorum ama istediğim gibi bir şey bulamadım. Baktimlarim hep abartılı dantelli, kolları volanli. Sevemedim. Siz nerelerden aldınız, ekru, beyaz ama fazla abartısı olmayan bir şey istiyorum
BelisMelis41 Nazoo_00 lohusam.com’dan aldın ben kumaşı aşırı güzel mecit’in kumaşları birde kargo posetını açmamla burnuma nefis bir koku geldi sanırsam içine oudra dokmusler ama öyle böyle değil özenli hazırlanmış belli :) benim aldığım buydu fakat askılı vesaıre nefis seylerde gordum aslında ama cok sirin cok güzeldi ekimde dogum yapacagım ıcın böyle bırsey tercıh ettım fotograf cekımı vesaıre için birde eteklı sabahlıklı bırseyler ıstemedım açıkçası rahat edemeyeceğimi dusundum.birde dogum sonrasındada rahatlıkla kullanabılırım pijama altı ayarlanabılır sekılde. [url=https://www.hizliresim.com/e3lx8el][img]https://i.hizliresim.com/e3lx8el.png[/img][/url]
BelisMelis41 Baharrk bunun aynısını gordum ben lohusam.com’da ekimde dogum yapmasaydım dusunebılırdım cok guzel modellere denk geldımde üşüyeceğimi söylediler dogum sonrasında hevesım kaçtı alamadım 😔
BelisMelis41 Baharrk dogum esnasında kan kaybımız olacagı ıcın üşüyebilirmişiz yoksa bende ıstıyordum dedım ya cok guzel seyler vardı 😔 sizin tercihiniz tabikide gosterdıgınız modelde nefis birşeymişş. Ben bebek bar hani sıcak olur odanın ıcı dıye dusunmustm ama corap fılanda bavuluma koydum baya bı kışlıkmış gibi gidicem allahın izmiylw 😂 2 pijamamda uzun kollu uzun bacaklı 😁😁
Baharrk BelisMelis41 yine kalın bir pijama da alırım ama fotoğraf çekimi için böyle bir şey giyerm hep bunu giymem☺️