sunashn50 Çoğu hamilelere baktığımda çok az kilo alıyor fakat hamileliğimin başından beri 11 kilo almışım üstelik daha 24 haftalığım gebe kaldığımda 48 49 kiloydum şuan 61 kiloyum ve aşırı iştah var normal mi🤔🤔🤔
Momy11 sunashn50 zayıf hamile kalmışsınız belki ondandır normal gibi bende zayıf hamile kaldım ama o kadar kilo almadım canım
bebegimizibekliyoruz1 sunashn50 biraz fazla olmuş ben 25.haftamdayım 5 kilo aldım benim de iştahım çok açık sürekli yiyorum düşük riskim vardı hareket edemedim hiç mide bulantısı falan yaşamadım zayıf hamile kalinca ideal 9 16 kilo arası alım ama şişman hamile kalınırsa 12 kilo ideal diyor doktorlar
moms46 sunashn50 26 haftalığım 6 kilo aldım canım gayet normal dedi doktorum her ay 1 kg almışım ne az ne fazla
Kaderx sunashn50 olsun cnm ben yürüyus yapıyor her gün plates esneme egzersizleri fln ypiom. Anca bu kadar doğumdan sonra veririz ya ❤️
moms46 sunashn50 61 ile hamile kaldım şuan 67 kiloyum ama hiç kilo almamışım gibi duruyor görenler hamile misin diyor göbeğim de yok öyle çok dar giyinmedipim sürece belli olmuyor
Selcann sunashn50 ilk hamileligimde bende öyle almıştım sorun olmaz ama ileri haftalarda daha çok alınıyor biraz daha dikkat edebilirsiniz isterseniz tabi ☺ şu an ki hamileligimde 22 haftalık oldum 1 kilo aldım sadece çünkü çok dikkat ediyorum ilki gibi almayım diyorum 😂
cicekzeynep 27 haftalığım 9 kilo aldım ve hep yediklerime dikkat etmeme rağmen . Az kilo alanlara hayranım 😀 58,5 ile hamile kaldım . Bebek sağlıklı olsun da önemli değil aslında ama yine de çok almam insallah bundan sonra 🥴