Eslemece
10 haftalık olduk burda anne artık bebeğin hareketlerini hissedebilir diyor. Bu kadar erken hisseden var mı ? Ben daha hissedemedim 😞
Sevde123
10 hafta çok çok erken ben 16 da hissettiğim halde doktorum erken hissetmişsin demisti😊
HseyinSedefoban
Tam 18 haftalık bebişim bazen bişeyler hissediyorum ama hala tereddütteyim 20 yi 22 yi bekliyorum