gizzzy35 BuketSultan 6+5 te gittim çok çokk az duyuldu karından ama. Alttan bakılsa belki daha çok duyulurdu. Şuan haftaya tekrar gideceğim tedirgin oldum ister istemez doktor normal dediği halde. O yüzden 7 haftadan önce gitmeyin derim. Stres oluyor insan.