Sukran34 Selam kizlar 37+3haftalik haftalik hamileyim ilk hamileligim.Dunden beri mide yanmam cok oluyor kalcamda agri oluyor geciyor snra yine başlıyor dayanilmaz bisey gerçekten dun akıntım sümüksü ve yesil renkte geldi doktora gitmeli miyim sizde bunları yasayan var mi?şimdiden teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.😷😣
Minikmucizem1 Sukran34 bendede 1 haftadır ağrı war ama bugün yok ama sabah sümüksü sarı akıntıyla beraber şu geldi benden ama bilmiyorum gitsem mi doktora dogüm olsa da sancim yok yine geri evi yollycklar 37+1 im bende bu arada
Sukran34 Minikmucizem1 Bnde sanci hissetmedm icin bosa gitmek istemiyorum ama gelen akinti ne anlamadm ondan korkuyorum.
Minikmucizem1 Sukran34 sen git git bence ne olur ne olMaz yeşil olmasa sorun olmazsa yeşil diyosun enfeksiyon falan olablr