Dün doktor kontrolum vardı her gittigimde doktorum bidakinay gorusuruz demisti dün ilk defa 2 hafta sonra gorusuruz dedi herhangi bi sorunda yok doguma az kaldı diyemi 2 hafta sonra gel dedi acaba yani hepmi bu sekilde sık aralarla takip mi etcek acaba böyle olan varmı 🤷