Merhaba anneler doktor kontrolünde bebeğimin boynuna kordon dolandığını öğrendim şuan 30+3haftalik gebeyim normal de normal doğum istiyordum lakin hem benim belimdeki sıkıntıdan bir yanım sezeryan diyordu ama şimdi kordon dolanmasını öğrendim sizce normal doğum mu istemeliyim yine de yoksa işi şansa bırakmayıp sezeryanmi tercih etmeliyim lütfen bana tecrübelerinizi anlatirmisiniz 🙁🙏