kirpapatyasi4 hayır çatım dar ilk doğuma özele durumum yoktu devlette sezeryan yapmadı ağzıma ettiler bide bebekte sıkıntı oldu solunum kalp atışları flan çatım dar olduğu için o yüzden paramı biriktirdim özele gidiyorum o da normal yapmiyo zaten bebeği tehlikeye atmamak için çatı dar olunca