Clementinee sağlıklı bir bebek için söylüyorum bende başlarda bu kabızlığı çekip korkmuştum ama sonra öğrendim ki problem olmuyormuş sürekli ıkındığımız bir durum değil. Ve doğum ıkınması gibi kuvvetli de değil o yüzden korkma canım bir şey olmaz bebişine