Gebelik sekerim vardı 5. Aydan beri. 36. Hafta da preeklemsi teşhisi konuldu yüksek tansiyonla beraber. Doktorum 37 haftada alalım dedi 14 eylüle günümü verdi ve 14 eylül geldi çattıı😁 O gece heyecandan hiç uyuyamadım 2. Sezeryanim olacaktı bu arada. Hastaneye yatışım yapıldı ameliyata indirildim spinal anesteziyi olup tam uzandığım an preeklemsi zirveyi gösterdi ve tansiyonum bi anda 16.9 oldu uyuşmaya da başlamıştım halbuki ama riskti genel uyuttular hemen. Uyandığımda ameliyat bitmişti oğlum doğmuştu odada beni bekliyordu odaya çıktım biraz ağrım vardı ama dayanilmicak kadar değildi çok şükür oğluma kavuştum. Sezeryan veya normal doğum, spinal yada genel hic korkmayın sonu mucize herşeyi unutuyorsunuz 😍