Kızlar benim aslında son adet tarihime göre şu an 31+6 yım ama devlete gidiyorum bastan beri geç döllenme denilmişti iki hafta geriydi yani 29+6 olarak görünüyordu. Bugün ilk defa özele gittim son adet tarihimi söyledim ama iki hafta geriden geliyo dedim baktı falan yok dedi haftasıyla uyumlu başı vs 31+6 olarak görünüyo karın çevresi de öyle görünüyo dedi. Ben hiç bir şey anlamadım şimdi hangisi doğru yani çok saçma iyice kafam allak bullak oldu, suyun biraz az bol su iç falan dedi öyle.