Kızlar merhabalar ☺️ ben beden eğitimi okuyorum bu sene son senem maalesef pandemide bitiremedim şimdi de okullar açıldı 19 haftalık hamileyim ve ekimin 4 ünde okul açılıyor. Ben mecbur gidicem okula yani eşim gelemeyecek ben yurtta kalacağım o yüzden tokatta önerebileceğiniz doktor hastane varsa Allah korusun herhangi bir olumsuz durumda gidebileceğim yardımcı olur musunuz 🥺🤦🏻♀️ nasıl yapacağımı da bilmiyorum ben Kayseride yaşıyorum normalde ara mesafe çok uzak değil 4 saat falan ama git gel yapacağım işte