Eylul966 Merhaba 28.haftalığım sabah uyandım sütüm gelmiş pijamam ıslanmış bazı yerler kurumuş bile baktım ki hala ıslak ucu sıktım çok az gelmeye devam ediyordu ellemedim daha aslında 2-3 hafta önce de gelmişti pijamamda izi kalıyor normal mi 🥺
busegrr Eylul966 bende şuan 30 haftalığım, 20. haftadan beri ara ara sürekli geliyor doktorum normal dedi ve asla göğsünüde ucunuda sıkma dedi
tugba_sagdic Eylul966 benimde gelmişti o haftalar Hala da geliyor bişey olmaz erken doğum olurmuş falan dediler 39 haftadayım tık yok 😅
Zeynepmasal Eylul966 ben doktoruma sordum normal demisti canim ama kesinlikle sıkma uyarma ve temiz tut
Emel123 Eylul966 Kuru ve temiz tut sadece. Sıkma uyarma. Ne şanslısın ki sütün gelecek bebeğin doğduğunda😊
Eylul966 Ya çok korkmuştum ikizlere hamileyim doğurucam sandım erken doğum belirtisi diye okuyunca internette🥲🥲
busegrr Esrakly hiçbi bilgim yok malesef ama bi alakası olduğunu düşünmüyorum ya sende öyle düşünüp canını sıkma sakınnn
incisu Esrakly öyle birşey yok bu hamilelik dönemimde süt gelme konusu herkeste olacak bi durum değil canım öyle düşünme
Esrakly incisu anladım inşallah öyledir ya yine de ben pazartesi kontrolüm var bi doktora sorsam mı aceba ?
balbocegim27 Eylul966 33 haftaligim benim de bazen geliyor ama kıyafetleri falan islatmiyor ucunda kuruyup kalıyor sıkma sıkarsan uyarı göndermiş olursun kendi aksin göğüs pedi koy
Eylul966 balbocegim27 yok zaten çok sıkmadım sadece merak etmiştim süt mü yoksa başka bişey mi geliyor diye hafif bi elledim sadece gördüm ki beyaz renk hemen yıkayıp göğüs pedi koydum
Zelihaa123 Eylul966 sıkma ama bebek dogdugunda onun icin viaminli sütün ilk süt oldugu soyleniyo iyi degil sıkmak