Fatmanurrkurttas Amniyon sıvısı fazla olan var mı ? Ne gibi şikayetler oluşturdu sizde ve süreç nasıl ilerledi acaba ?
Sermec27 Fatmanurrkurttas benim fazlaydı gebelik şekeri cıktı 22 38 arası diyet yaptım 38+1 de sezaryenle doğum yaptım oğlum 3 aylık oldu 🥰
03264231 Fatmanurrkurttas canım benlm de fazlaydı ondan yana sıkıntı olmadı ama su fazlalığı gebelik tansiyonunu tetikliyor çok dikkat et şekere tuza una
Fatmanurrkurttas Sermec27 gözünüz Aydın sağlıkla büyüsün 🙏🏻 Bana da diyet önerdi biraz korkuttu doktorum beni kordonun boynuna dolanmasına neden olur vs dedi
Sermec27 Fatmanurrkurttas biz cok sükür bir sorun yaşamadık evet riskler var ama olmayacadabilir bize doktor küveze girebilir doğar doğmaz demişti ama girmedi cok sükür