Arzuu Sezeryan olucam depend almayı düşünüyorum ama hasta bezi mi daha iyi olur? Dependle rahat edemeyen var mı sezeryan olup?
GecesMom Arzuu sezeryan oldum dün sabah, depend almıştım hasta bakıcı gazlı bez ile birlikte koydu o kadar rahattım ki kafamda rahattı hemencecik dolmadı
Mrvbdk Depend hiç kullanmadım ama 2 gün hasta bezi taktırdılar hemşireler sonra normal ped koydum zaten azalmıstı kanamam ama ilk iki gğn coktu hasta bezi ancak yetti. 8 saat yoğun bakımda 1 gün normal odada hasta bezyle geçti sıcakta cok zordu ama mecburen artık hastanedeki son günüm ve cıktıktan sonra normal ped kullandım
Arzuu Deletedmom18 bi tanıdığım dikiş yerine gelir kullanamazsın dedi de 🙄 Ben de depend kullanışlı diye biliyorum ama sorayım dedim kullananlara☺️
Burcu59 Ben dependle cok rahat ettim oneririm kendim giyip kendim cıkarıyordum hatta. Hic sızdırmada olmadı camasırlarım lekelenmedi. Yine depend aldim.
BernaEkrem 3 gün önce sezeryan doğum yaptım. Depende gerek bile kalmadı 2 gün hastaneden hasta bezi verdiler çıkıcağım gün normal gece pedine dönüş yaptım öyle çok kanama olmuyo