YuvarlanamayanPandaa Lavantakokusu hiçbirşey stok yapma çünkü daha iyisi daha güzeli daha uygunu çıkıyor karşına hep
Dbe24 Lavantakokusu indirime denk gelirseniz ıslak mendil fazla alın derim kurumuyor açılmadığı için doğumdan sonra baya kullanılıyor çünkü
balbocegim27 Lavantakokusu bence hiçbirşeyi stok yapma bez pişik yapabilir ıslak mendil şampuan cilt tipine uygun olmayabilir kıyafet desen hemen büyürler belki giyemez bile çoğunu onun yerine alacaklarının parasını kenara koy ihtiyaç oldukça alırsın yada ona birikim yaparsin
Sedaaaa2 Lavantakokusu bence stoklamak yerıne hani her ay paranızı koyun biriktirin dogunca istediginizi alır kullanırsınız ben öle yapıcam bez alcam belki pişik yapcaz ıslak mendıl alcam belki alerjisi vs cıkıcak ondan en mantıklısı parayı stoklamak 😂
ggkca Berrycherry Bezi çok da stok yapma bence, ya bebeğine alerji yaparsa, çünkü her bebeğin tenine her bez olmuyor.
Lavantakokusu Dbe24 kurumasından korkuyorum bende ama 3 ayda birşey olmaz herhalde arada kalıyorum ıslak mendil konusunda hep 🙄
busegrr Lavantakokusu bezi çok almayın bence çünkü belki bebek o bezi kabul etmeyecektir, boşuna para yatırmayın şimdiden ona
Lavantakokusu busegrr evet bir iki tane aldım ama pişik olur mu denk gelir mi bilemediğim için kalakaldım
Dbe24 Lavantakokusu ben 5 buçuk aylık hamileyken 7 paket alıp koymuştum hiç kuruma olmamıştı ağzını açmadığınız sürece kurumaz marketlerde falan uzun süre rafta kalıyor bişey olmuyor rahatça alabilirsiniz 😊
Lavantakokusu Dbe24 doğru indirim kovalayıp bakayım, teşekkür ederim. Allah sağlıkla büyütsün bebişinizi de 🤗
Glcn22 Lavantakokusu bez, ıslak mendil veya pamuk (ben ikisinide stok yaptım ilk 1 ay pamuk kullandım sonra ıslak mendile geçtim) deterjan ve zıbın 😂🤦🏻♀️ Islak mendıle hiçbirşey olmuyor 100 adet stogum var suan 😂