gkceeclkk ben 12.haftadan beri gördükçe alıyorum toplu almayı mantıklı bulmadım maddi vs zorlar diye böyle daha keyifli oluyor her ay 5-6 parça alıyorum kış bebeği olacağı için genel de zıbın tulum takım hastane çıkışı ağırlıklı alıyorum 🤗
ebebek,lcw,defacto ve h&m bide civil ürünlerini çok beğeniyorum