MerveEryurukAtalay 41 haftalik olduk ama kizimiz gelmedi ve biz onu 4 gozle bekliyoruz ..... gunler saatler gecmiyor hayirlisinla gelseydiii
AycanHilal 40+2 sancımda açılmamda yok🙈 salı sabahı yatışım yapılıcak suni sancıyla normal doğum deniyicez olmazsa sezeryan olucam süreç nasıl ilerliyicek açılma olucak mı merak içerisindeyim🙈
Snglsr AycanHilal suni sanci korkutmuyor mu ? Kolay degil diyorlar.bu zamana ksdar acilma olmamis ya yine olmazsa bosuna cekersem diye tereddutteyim.
Ezgi34 AycanHilal benmde aynı şekilde olack canm inş suni sancı alınca inş açılma olur ikimizinde o kadar çekip sezeryana geçmesek bari 🤔