Defne74 14 haftalıgım dr kontrolüm haftaya perşembe ama bugün belimde sol tarafta bi agrı var ve kahverengi akıntı geliyo sebebi nedir nedendir biken varsa yada başından geçen bilgilendirir mi
Hayallerim95 Defne74 benşmde dün oldu burayada yazdım hatta herkes doktora git dedi hemen gittim doktorum herşey yolunda dedi sadece progestan fitil verdi onu kullanıcam akşam için rahat etmesini istiyorsan bi doktora görün istersen
marbling10 Defne74 bebeğinizden ne önemli olabilir çok şaşırdım Allah yardımcınız olsun. Böyle babalık mı olur.
Defne74 marbling10 gitmedide dedigim gibi hayırlısı olsun dedi o kadar çünki hastanede bişi yapmıyo aciller hiç ilgi yok burada doğru düzgün