Arkadaşlar merhaba ben tüp bebek tedavisi ile hamileyim . şuanda 18+4 haftalık. haftaya biontech aşısı olucam akşam saat 9 da randevu aldım ama oksapar iğnem de akşam 9.30 da nasıl yapsam bilemedim şimdi . Benimle aynı durumda olanlar aşı ve kan sulandırıcı saatini nasıl ayarladınız?