Bebeğe zarar verecek bir şey olsa bence risk alıp yapmaz doktorlar.. zaten deneyimli bir üroloji doktoruna gitmek gerek. Sonuçta 30 cmlik bir stent takıyor. Herkes bu işlemi hamileye yapmayı kabul etmiyor. Belden uyuşturma yaptıktan sonra ne yaptığını falan görmüyorsunki… bildiğin ameliyathane işlemi yani.