Kızlar lütfen cevap verin okuyup geçmeyin.
İlk gebeliğim 2.tarama yı haftam geçtiği için yaptırmadım 17 haftalık hamileyim bugün kontrolden geldim 3lü tarama testi yaptırmak istersen dedi sorum size 3lü tarama yaptırmak önemli mi bide kaçıncı haftada yaptırmam gerek bilğilendirirseniz çok sevinirim