deletedmom87894 Kızlar benim kurufasülyem restoranttaki gibi duru olmuyor yani salçası yoğunlaşıyor gibi siz basıl yapıyorsunuz püf noktanız varmı
MucizeAnne_ deletedmom87894 ben yağ koyuyorum sonra et donderiyorum karabiber pulbiber güzelce kavuruyorum dalga fasulye suyunu çok koymuyorum sonra pistinmi düdüklüde indiiryorum bir daha ocağa koyup koyulaştiriyirum