XYaseminx Merhaba arkadaşlar Allah herkese hayırlı süreç ve Doğum nasip etsin Ben henüz 8 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim Kasıklarım karnım çok fazla ağrıyor daha şimdiden uykuya geçerken çok zorlanıyorum hiç bir pozisyonda rahat yatamıyorum☹️ 3 gündür de afedersiniz ishal sorunum var ve doktorum şuanda tatilde sizce bir sorun var mı
NaimeYilmaz XYaseminx günde 1 kere ishal normal karsılanır 3 gün gecmıyorsa doktora gıtmek zorundasın 4.gunu evde bekleme sakın gecmıs olsun
XYaseminx Bağırsaklarımın dengesi şaştı resmen İlk hamileliğimde de hiç kabızlık yaşamadım şükür ama böyle ishal de hiç başıma gelmemişti Devam ederse mutlaka gideceğim sıvı alımım çok iyi Bir de çok terliyorum sonra birden üşüyorum menepozlu gibi aynı Gece üşüyor da olabilirim Teşekkür ederim 🤗🤗🤗