Kızlar az önce uzanmıştım, elim göğsüme değdi ve elimin üstünün ıslak olduğunu fark ettim. Üzerimde beyaz bir atlet vardı. Göğüsümden bir iki damla sıvı gelmiş sanırım süt galiba, sütğen yoktu, atletime bulaşmış. Bundan 2 hafta falan önce de görmüştüm, belki bulaşık yıkarken su sıçramış zannetmiştim. Şimdi anladım göğsümden gelen bir sıvıymış. Bu arada 22 haftalığım, bu haftalarda normal mi? Başına gelen oldu mu hiç? Endişe ettim bir az, ilk hamileliğim ve tecrübesizim.