Ya nezaman idrar versem sürekli cıkıyor 13. Bazen 31 smdıde 41 çıkmış çok yüksek değil diyolar senı rahatsız etmıyosa saşe verıyorum diyo geçmiyor diyorm suda içiyorum affedersiniz ilişki felanda yaşamıyorum ama gitmıyor 30 haftalık olduk halla devam edıyor en az 5e düştü eğer geçmese antibiyotik verim ama yüksek değil değil dedi su iç diyo anlamadm bu işten bişey😔 kontrol amaclı idrar verıyorum ayda 🤦🏻♀️