Kızlar 09.09.21 tarihinde adetim 1 gün geçti ve kan verdim beta 14.06 çıktı ama lekelenmem oluyordu aynı gün sevk verdiler doktor kese göremedi vitamin verdi gönderdi ve bir sonraki gün benim yoğun adet kanaması yaşadım 4 gün sürdü ve kimyasal gebelik oldugunu söylediler fakat bir hafta sonra yani 15.09.2021 tarihinde ben kan verdim ve sonucum 55.77 çıktı hala gebe görünüyorum yine sevk verdiler doktorda şaşırdı yarın sabah hastaneye gidip tekrar kan vercem ve sonra muayeneden geçecem şuan ben ne yaşıyorum aynı olayları yaşayan var mı veya bir fikri olan ? Yardımcı olurmusunuz