Kuzey-elmas-volkan iki hafta önce biontech aşısı ilk dozunu yaptırdım. Sadece enjekte edilen alanda hafif şişlik kızarıklık birde ağrı oldu. Eşimde benimle aynı gün ikinci dozunu yaptırdı. Aşırı halsizlik ve baş ağrısı yaşadı. Ayakta duramiyodu. Sabah 9-10 gbi yaptırmıştık. 1 e doğru oldu bu belirtiler zaten dışarıdaydik hemen acile gittik. Doktor normal ama isterseniz serum takalim dedi. Kabul ettik çok iyi geldi bir iki saat içerisinde tamamen topladı kendisini. Serum olmayinca bir iki gun halsizlik baş ağrısı ve ateş yaşayanlar oluyo. Bunu çekmektense serum taktirmak mantıklı. Sonuç olarak korkmaniza gerek yok. Çevremde hamile olup yaptıranlarda var bir sorun yasayanini görmedim. Biz önlemimizi alalimda taktir Allah’tan