metehaninannesiii Ftmmmm daha yenisiniz bol bol su ic ve bol yuruyus yap ben 1 hafta sonra korseye başlayacam
Mrvyyl Merhaba merak ettigim.bir sey var, sezaryan sonasi kum torbasi koyuyorlar mi ? Hemsire gobekten bastiroyormus falan, 5 gun sonra benimde dogumum var merak ediyorum
Ftmmmm Mrvyyl kanamayı kontrol ederken biraz göbek üstünde uğraşıyor ama oda dayanılmayacak bir şey değil
ebrr1048 Mrvyyl doktor gelip sabah akşam bastırmıştı benm rahim daha çabuk toparlanıyormuş bana da yattığın yerde bastır kendin masaj yap demişti
Sibel123a Mrvyyl torba koyuyorlar Bi kaç seferde bastırıyor saniyelik bir acı hissi oluyor okadar dayanılmıcak bişe değil