Alparslaninannesii Kızlar baştaki ilk başta çektiğim resim ben görüyordum ama resimde çıkmıyordu kurumasını bekledim ve ikinci böyle çıktı https://imgyukle.com/i/FW0fQ https://imgyukle.com/i/FWwzs
Pelin-1 Alparslaninannesii bence yarin sabah ilk idrarla tekrarla varsa daha belirgin hale gelir veya erken gebelik testi al bugun yap inşallah cikar 🤭
BMelek Alparslaninannesii ben cizgi goremedim ama bende adetten bir hafta once yaptim negatifti 3 gun kala yaptim yine negatifti. Bir gun kala silik pempe cizgu cikti o aksam kan verdim beta 52 cikti. Idrara gecmediyse hemen cikmaz. Insallah vardir
Alparslaninannesii Pelin-1 1. Sinde ben görüyordum resimde çıkmıyordu hemen çektiğim resim birincisi ikincisinde de belli olsun diye 2 saat bekledim resimde çıkması için
Alparslaninannesii 2anneoluyorum ayn birincisinde ilk yaptım çektim ben görüyordum ama resimde çıkmıyordu kurumasını bekledim ve çizgi belirdi
Alparslaninannesii Pelin-1 2 gün sonra tekrarliim ben en iyisi 😅😅 erken gebelik testi alamam şuan yakında eczane yok ve çıkarsa da eşime sürpriz yapacam
Aylinnnnnnn Alparslaninannesii he yarin yapicam demissin kuzm rabbim gönlüne göre versin ama ben görüyorum çizgiyi inşallah vardır ❤
Bianneadayiii Alparslaninannesii var gibi duruyor hadi bakalım netleşir deneyin tekrar bugün yarın :)