BurcuGorkem Kızlar benim oğlumun burnu suratına gore buyuk gorunuyor ultrasonda, bu bir sorunmudur şişlikten yada yaslandıgı içinmi öyle gorunuyor, yanlış anlamayın ben onun burnuna kurban olurum ama problemmi diye merak ettim 😊
Hayallerim95 BurcuGorkem bence şiş olduğu için kesinlikle benim yeğenim doğduğunda yüzü çok şişti bide suyun içinde kalıyorlar normal yani ☺️ kaldı ki bana büyük gelmedi normal çocuk burnu yani 🥰
DefneRana BurcuGorkem benim kızımda böyleydi ultrason dada ilk doğduğunda da suratının yarısı burundu 😀 şimdi 3 yaşında minnacık burnu var
nartanemm Yok canım benim kiziminda öyle görünüyordu şimdi 2 yaşında fındık kadar burnu var ultrasyonla birebir ayni gelmiyor bebek 😄 hatta ilkinde erkek dediler benim hep içimden kız geliyordu babasının elleri kocamandır aman bir fotorafi var el kürek gibi çıkmış dedim yok bu erkek eli bu erkek o zaman geldi hiçte öyle büyük bir eli yok ama halen tombik 🥰😄
MinikMucizeninAnnesi Benim bebişinde böyle büyük gözüküyor 😂 doktora sormuştum çünkü eşiminde benimde burnum büyük değil 😂 oda suyun içinde olduğu için öyle gözüktüğünü söylemişti😀😀
BurcuGorkem MinikMucizeninAnnesi bizde şaşırdık büyüklükten öte geniş duruyor baya hiç öle burun yok ailede 😂
Teusa BurcuGorkem Yaa bı tek bende mi oluyor demiştim ultrason fotoğrafıni elime alınca. Böyle ucunda bir şişlik, büyüklük var . Heralde dedim verniks tabakası falan geldi cocuuumun burnuna sis gösteriyor :d
cinardefnemoms BurcuGorkem amniyon sıvısından dolayı net olmuyor fotoğraflar göründüğü gibi değildir fındık gibi bir burun olucak doğunca 🥰
Crcs BurcuGorkem benim bebeğimin burnuna çok güldüler büyük diye. Doğunca buradaki gibi gözükeceğini sanmıyorum sağ salim kavuşalım insaalah 🌿
Selcans BurcuGorkem Bu 3 boyutlu olduğu için parçalar birleşirken %100 fotograf gibi yansıtmıyor benim oglumunda kapkalin dudakları var ultrasonda 😅 sende endişe etme annesi 🤗