Serrpil kuzum derince ve Alikahya da var bildiğim kadarıyla kadın doğum he körfezde de var ama körfezde doğum Yok bi tek Alikahya da doğum var ama ben oranın doktorundan memnun kalmadım fiyatlar Çok yüksek diye devlete başlamıştım.aybike hanımdı son doktorum ben istemeden bebeği göstermiyor ultrason vermiyor çünku makinesi o kadar kalitesiz versede anlamiyosn hiç bir şey hele devletler seninle konuşup rahatlatmiyo sırf stres imkanın varsa özele git derm çok imkanım yok ama bende özele basliyorm artık sinirden aglicak duruma getiriyorlar insanı