Merve_KOPUK Denizhtc bende yarin öğrenicem artik kismetse israrla göstermiyo ama 20 haftamiza giriyoruz yarindan ümitliym 😂😂
QueenMommy Ne güzel bende ilk kız olmasını isterdim nasip değilmiş sağlıkla gelsinler inşallah Neden üzgün emoji attınız ki
Denizhtc QueenMommy Bekarken hep bi kızım olcak dedim evlendim hep hissim.o yöndeydi öyle de oldu o yüzden mutluluk göz yaşı olarak koydum