Kızlar başlığa ne yazacağımı bilemedim . Basına gelenler varsa bana yazarsa çok sevinirim . Bu benim 4.hamileliğim ve diğer bebeklerimde yasamadıklarımı bu bebeğimde yaşıyorum . Aşırı aktif bir bebek hiç uyumuyor sürekli hareket halinde ve hareketleri canımı acıtıyor .bazen belime doğru kayıyor . Kaburgalarımı bile sıkıştırıyor . Neyse asıl soruma geleyim 2.defadır aynı hareketi hissediyorum ne olduğunu çözemiyorum ve korktum açıkçası . Hani koşarsın da nefes nefese kalır hızlı hızlı nefes alırsın ya .bebekte öyle yapıyor . Hıçkırık değil onu biliyorum . Hızlı hızlı nefes alınması gibi bir hareket .tam anlatamıyor olabilirim 😞 pazartesi kontrolüm var ama acaba endişelenecek bir durum mu ki ?