Ymrs Selam kızlar 30+4 haftalık hamileyim dünden beri karnımın sol tarafında bir ağrı var hareket ederken ağrıyo başına böyle bişey gelen varmı acaba ?
secoz Ymrs benim de vardı ntsye girdim Ağrı göründü serum yaptılar tekrar girdim yoktu Ağrı doktor gelirse ağrın gecikme gel dedi böyle ağrılar erken doğumu tetikleyebiliyormuş. 29+4tüm ağrım olduğunda bol bol dinlen uzan fazla oturma ve ayakta kalma dedi çalışıyorum diye 10gün rapor verdi. Tabi beni 1saatlik yok gitmemiştim arabada yorgunluğa bağlı da olur demişti Doktora gitmenizi tavsiye ederim ❤️
Ymrs secoz inş yorgunluktan olmuştur ağrıyan yere bastırınca daha çok ağrı oluyo dünden beri stres içindeyim 😞 sizede geçmiş olsun bu arada 😌
Busra2013 secoz ben en son 8 haftalıken doktora gıttım daha kucuktu hıcbısı gozukmedı o zaman turkıyede tatıldeydım sonra 10 haftalıken ısvıcreye geldım 12 haftalıken burda kontrole gıttım bebek saglıklı dedı ıkılı test yaptı down sendromu rıskı az dedı yani yok demek galıba bılmıyorum sımdıkı kontrolım 16 haftada yanı Pazartesi ınsallah saglıklıdır cunkı karnım hıc yok ve hıssetmıyorum bebegu
secoz Busra2013 o haftalarda hissedilmez zaten ☺️ İlk gebelikse 20. Haftaya kadar hissetmek zor olur benim karnım 26. Haftadan sonra büyüdü ☺️ İç karnınız geniştir sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️
Busra2013 secoz ınsallah saglıklı olsun karın önemlı degıl sadece 12 haftalıken gormustum ve 16 da gıdecem cok korkuyorum ya bı hastalıgı cıkarsa gelısmedıyse o yuzden yoksa karnım doguma kadar cıkmasada olur kılosu boyu saglıgı ıyı olsun yeterlı
kelebekimm Ymrs 19. Haftamdayim Dr sorduğum da kabizliktan dolayı sol, gazdan dolayı sağ tarafın da ağrı olur demişti. Bndr de kabızlık ve gaz sıkıntısı var. 2 3 gün cikmazsam başlıyor ağrımaya. Özellikle sol tarafım, üstüne dahi yatamiyorum.
kelebekimm Busra2013 2 gün once bana da aynısı oldu. Ayağa kalktığım zaman sağ tarafta ki vajina kemiğim ve bacağım ağrıyordu. Sag tarafım da ağrı grip girip çıkıyordu. Ama gaz çıkartmaya başlayınca geçmişti ağrım.