Kbryyy Bebek odamız ahşap ve beyaz renk ağırlıklı. Sizce hangi halı daha güzel olur ? [img]https://i.hizliresim.com/e7kn9am.jpeg[/img][/url] [img]https://i.hizliresim.com/skhgs73.jpeg[/img][/url]
AnnemAnnecim Kbryyy ilk balonlu cok tatli ve tarz zamansiz bir deseni var 5-6 yasinda bile kullanabilir 🥰