Essa33 Kızlar covidim bi iki gün önce bitti tekrar test verdim negatife dönmüş ama hala öksürük, ağır nefes alma , tat ve koku kaybı devam ediyor normal midir acaba yaşayanlar varsa ne zaman gecer bunlar 🤔