deletedmom162 Canım anneler kan tahlili sonuçlarından anlayan varsa baka bilir misiniz ? Değerlerim yüksek mi yoksa normal mi azcık korku saldı beni de doktoruma ulaşamıyorum şuan en azından bilen varsa beni bilgilendirirseniz çok sevinirim
melek6161 deletedmom162 evet kuzum kolesterol var Bide triglsit yüksek Son bi kac günde yağlı olarak ne yedin😂😬
Suly deletedmom162 kolesterol gebeliğe bağlı çünkü vücudumuz gebelikte daha çok yağlanıp yag tutuyor trigliserid yüksek evet ama 36.haftadaymissin o haftaya göre degerini en iyi doktorun bilir ama yuksek olsa bile su ic yagli yeme denilir korkacak bi sey yok
Dilekcnkn deletedmom162 Benimde kolestrolum yüksek ama doktorum gebelikte kolestrol önemli değil demişti 35 haftalığım hala bir sorunum yok geçen verdim hala yüksek ama o kadar değil crp çok çok az çıkmış ama bu herhangi birşeyden kaynaklı olabilir dişin bile ağrıyorsa crp yüksek çıkabilir canım doktorumda hemşiremde bu şekilde bana dediler ama yine doktorun en iyisini bilir
deletedmom162 melek6161 Valla Allah ne verdiyse yiyorum ama şimdi düşününce bilemedim ki her zamanki yediğim içtiğim şeyler bilemedim 😁
Kilicbebek deletedmom162 kolesterol un yüksek ama bu protein ağırlıklı beslenmenden de kaynklı olabilir benimde yüksekti ama asla yağlı vs şeyler tüketmiyordum protein ağırlık beslenmemden kaynaklı yüksekti ama gebelikte önemi yok biizm için demişti doktorum. Şekerinizde ne güzel bir tık düşük ama sorun olabilecek birşey değil yüksek çıkmasın yeter ki