rumeysatok hcalisciman benim oğluşum olucak ama kızım olsaydı adını sare beliz koyacaktım belki fikir olur 🥰
Baharrk hcalisciman Umay: Çocukların,hayvanların, kadınların koruyucusu dişi tanrıça olarak geçer eski orhun yazıtlarında 🥰💜
erdem_agah hcalisciman biz yaşadığımız her iki ülke icin uygun isim bakmistik bir ara o sıra dikkatimizi çeken linda lidya lena ve sofia olmuştu. Ama tabi elif dusunuyoruz suan kiz olursa 😁😁😁 döndük dolaştık elifte karar kıldık