Ben ikisini de aldım ama henüz kullanmadım doğumuma son 10 gün kaldı inşallah. Ama doktorum yenidoğanda sudocremin kalın yapıda olacağını, cildinin nefes almayacağını söyledi. İlk aşamada bepanthol kullanmamı önerdi, bir kaç ay sonra sudocrem kullan dedi