Laylali Geçen hafta 33 haftadayım 12 saatlik yolculuk yaptım doktorumun onayıyla, kendi aracımızla bazen oturdum bazen de arkaya soluma yatarak uyuyarak gittim hiç bir sıkıntı olmadı..oturduğum zaman da ortası delik simit minder almıştım onunla oturdum çok rahat ettim👍her iki saatte mola verip 10 dk yürüdüm.. bol su içtim..sana tavsiyem doktoruna danışarak yola çıkman 💐benim de ilk gebeliğim ..