Rukiye01 merhaba, biz buraya yeni taşındık herkes Şehir Hastanesi Fatma hanım ve Necati beyi öneriyor. Ben dün Fatma hanıma gittim. Çok ilgili dili de çok güzel. Hiçbir şeyi riske atmıyor. Dün bir şeyden şüphelendi hemen perinatolojiye yönlerdi. Onunla devam edeceğim. Hastenede çok güzel sadece içeriye eşinizi ya da bir başkasını almıyorlar.