yildiz_07 Kızlar 33+1 haftalık gebeyim sabahtan beri vajinamada batma var sanki bebek ucundaymış her an çıkacakmış gibi hissediyorum hafif ağrım var ara ara siddetli batma şeklinde bir his oluyor bu haftalarda normal mi
yildiz_07 bebisim-_00 he iyi bari normalse ilk gebeliğim sıkıntı olacak diye korktum 😊 teşekkür ederim bilginiz için 😊😊💕