EsraDabakzkal Ben büyüyen yatak almıştım evet sonradan söküp kullandık ama nedense çok memnun kalmadım ben şimdi ranza aldık çalışma masalı. Oğlum içinde ikea dan beşik aldım
O daha kullanışlı oluyor sonrada yine masalı ranza alabilirim diye düşündüm. Bu arada çalışma masalı ranzayı çilekten aldık