Herkese merhaba ne yazıkki pozitifim. Salı akşam inanılmaz sırt agrım olmuştu boğaz ağrım ve öksürük vardı. Çarşamba sabah test vermiştim pozitifmisim. 33+2 hamileyim şuan. Gece çok kötü sırt ağrısı boğaz ağrısı öksürük ateş vardı geceyi çok kötü geçirdim sabah parol içtim. Inşallah hemen atlatırım. Doktora tez savunmam olacaktı haftaya onuda yapamayacam daha bebeğin hiç bisiyini yıkamadım annemde karantinaya giriyorum burda kalıyordum kendi evimdede değilim 3 yaşındaki kızım yürüyemiyorum bacağım ağrıyor başım ağrıyor diyor ne olacak bu halimiz bilmiyorum